Известие

Collapse
No announcement yet.

нестабилна задница

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • нестабилна задница

    При висока скорост в завой задницата рязко мръдва като че ли измята и се връща-проверих окачването-няма разбито отзад нищо не мърда амортисйорите са добре. Имаше стара тема с подобни оплаквания-но не беше никой написал как е решил проблема.
    166 2.4JTD-00г.

  • #2
    Мини на стенд (преден, заден мост) да ти оправят сходимоста
    АЛФА РОМЕО 166 2,4 JTD ' 99
    LANCIA THESIS 2.4 JTD ' 03

    Comment


    • #3
      Проблема се решава с добър реглаж на задния мост, но при условие, че окачването е здраво - моята започна да подскача от разбити биелетки и тампони на стабилизиращата щанга. С първия реглаж не стана, като смених майстора заспа.
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #4
        Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.
        166 2.4JTD-00г.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
          Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.
          Над каква скорост го усещаш? И при мен има нещо подобно. Окачването като цяло е в много добро състояние (доста стегнато, без луфтове и тропане) Но и при мен над 150 и завои на магистрала, особено ако е неравна настилката се усеща това разклащане на задницата. Това при ненатоварен автомобил.


          159 1.8 MPI
          166 2.0 TS (ex)

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
            Преди 2-3 месеца бях на стенд. Сега ще отида пак.
            Сподели от къде си,да те насочим към подходящият човек.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Най-вероятно някои от тампоните/втулки отзад - а те са много и повечето са шарнирни!
              Alfa Romeo 147 1,9 JTD 8v 115 cv + STEINHOF SPORT

              Comment


              • #8
                Колегата казва че всичко е наред.Хората които могат да правят реглаж на 166,се броят на едната ръка.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Колата е по зле със здрава задница и лош реглаж отколкото с разбита задница и добър реглаж...
                  Та освен всичко данните в Коргито са леко сбъркани и си трябва човек който да знае какво прави, защото има случаи с по 3 реглажа и файда никаква.

                  Comment


                  • #10
                    А някой да знае в Пловдив каде разбират и правят стенд преден и заден ? Работата е да го направят като хората иначе сервизи бол.
                    Alfa Romeo 166 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                      При висока скорост в завой задницата рязко мръдва като че ли измята и се връща-проверих окачването-няма разбито отзад нищо не мърда амортисйорите са добре. Имаше стара тема с подобни оплаквания-но не беше никой написал как е решил проблема.
                      Колега,така както обясняваш проблема съм почти сигурен че имаш разбити "скърцащи"втулки.Това е втулката която се намира в долния краи на шенкела.Носачите и амортисора го държат под напрежение и трудно се усеща луфт без да се разглоби.Ако е разбита само от едната страна втулката волана ти застава леко на една страна и след смяна всичко заспива без реглаж.Пасват перфектно от мерцедес Е-класа.Ако излезе от това звънни ми да ти дам размер и номер.
                      164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от MC_G Покажи съобщение
                        А някой да знае в Пловдив каде разбират и правят стенд преден и заден ? Работата е да го направят като хората иначе сервизи бол.
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38162
                        ...
                        155 1,6 TS 16V `96
                        166 2,4 JTD `99
                        147 1,9 JTDm 8V `07

                        Comment


                        • #13
                          Поднася при висока скорост около 130-150. Ще регулирам задницата, ако не се оправи ще сменя тези втулки. Благодаря за отговорите- иначе съм близо до В Търново.
                          166 2.4JTD-00г.

                          Comment


                          • #14
                            След регулиране в сервиз нали дават един лист със данните където има стойностите които трявва да са после преди и след регулирането. Сега го разгледах и видях че задницата не е бутната и стойностите които са в момента имат разлика с тези които трябва да бъдат. Като я регулирам ще пиша дали е от това.
                            166 2.4JTD-00г.

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                              Колега,така както обясняваш проблема съм почти сигурен че имаш разбити "скърцащи"втулки.Това е втулката която се намира в долния краи на шенкела.Носачите и амортисора го държат под напрежение и трудно се усеща луфт без да се разглоби.Ако е разбита само от едната страна втулката волана ти застава леко на една страна и след смяна всичко заспива без реглаж.Пасват перфектно от мерцедес Е-класа.Ако излезе от това звънни ми да ти дам размер и номер.
                              Може и да греша,но какво общо има положението на волана и задното окачване?Според мен ако тампоните отпред са свършили тогава волана може да застане леко настрани...но за отзад...?!?
                              Алфа...всичко друго е компромис!
                              http://www.youtube.com/watch?v=Pb1bhrof2PQ
                              Алфа Ромео 166 2.0 T.S. -99 - бившата
                              Алфа Ромео 166 2.4 JTD face - 2004 - настояща

                              Comment

                              Working...
                              X